2009. november 25., szerda

Mivel foglalkozom, mint egészségügyi szakember?

Hogyan lett az egészséggel való foglalkozás az életem része?
Annak ellenére, hogy szűk kis családunkban közel, sem távol nem volt senki, aki komolyabban érdeklődött volna a természet- és az orvostudományok iránt, én mégis igen korán, általános iskolai éveim alatt megéreztem, megsejtettem, hogy számomra ez a legkomolyabb érdeklődési terület, egy lehetséget életpálya része.

Édesanyám kisgyermekként megélt korai halála nehéz körülményeket teremtett, mégis jeles eredménnyel fejeztem be a Kanizsai Dorottya Egészségügyi Szakközépiskolát. Családi okok miatt sajnos nem kezdhettem el az orvosi egyetemet, ami így utólag talán már nem is olyan nagy baj a jelenleg egészségügyi állapotokat jól ismerve... Ennek ellenére későbbi valamennyi munkahelyem, munkaköröm kizárólag az egészségügy, a gyógyítás legkülönbözőbb területeiről szólt. Az elmúlt évek során számtalan iskolát elvégeztem, végzettséget begyűjtöttem, mert számomra a tanulás mind a mai napig egy életre szóló aranyszabály. A tudás érték, és bármi történjék is az életemben, ennek a mondatnak az igazsága mindig visszacseng bennem. A tudás érték, valóban az! 2003-ban ismerkedtem meg a Semmelweis Orvostudományi Egyetem Sport- és Rekreáció szakával, ill. az IWI wellness képzéseinek tananyagaival, szakirányú képzési moduljaival. Képzett táplálkozás-, wellness- és életmód-tanácsadó vagyok. Annak ellenére, hogy már 16 éve az egészségügyi tevékenységek széles körét ölelem fel, nem csak a gyógyítás, hanem az önmenedzselés és az egészségügyi kereskedelem élmezőnyében is részt veszek, komolyan hiányát éreztem még valaminek. Kutattam, kerestem, talán egy érdekes, új módszer, egy gyógymód, esetleg egy új eszköz?! Mi lehet az, amelynek segítségével végre megvalósíthatom önmagam, amelyben egyszerre van jelen egy többrétegű, állapot-meghatározásra alkalmas lehetőség, kezelési metódus és életfilozófia, és amelyben benne vagyok jómagam és mindaz, amit képviselni szeretnék?

A sok kutatásnak, tanulásnak az eredményeként kialakult egy olyan egészség-szemlélet és egészség-kezelési, megelőzési módszert, amelyben a hagyományos és az alternatív módszerek egyaránt szerepet kapnak tevékenységemben. A spirituális ember- és világszemlélet és gondolkodásmód felvállalásával a gyakorlat és a szellemiség együttesen lehetővé teszi számomra a pályámon mindazt, amire már oly nagyon vágytam. Az elmúlt néhány évben ajánlásaimban rendszeresen szerepelnek a német illetőségű Dollpin cég ortomolekuláris termékei. Munkásságom és tapasztalataim alapján a cég hivatalos Ortomolekuláris Medicina szakértője lettem. Ezen szakágon belül vitaminterápiával, mikro- és makroelem-készítmények szakszerű kiajánlásával, hiánybetegségek feltárásával, meghatározásával és ellátásával foglalkozom. Világossá vált számomra, hogy ez a módszer is az én utam, egy különleges misszió, mely megoldást jelenthet felgyorsult, megbetegedett társadalmunk minden olyan emberének, aki szeretné kézbe venni sorsát, egészségét. Mára már számtalan szerveződés, szakértői munka keretében, egészségügyi állapotfelmérések és előadások során igyekszem a prevenciót és az egészségtudatos magatartást népszerűsíteni. Élethivatásomnak tekintem az életet hosszabbító, életminőséget javító, egészséget megőrző tevékenységet! Mindezt szeretném egyre növekvő tapasztalattal, folyamatos tanulással és felelősséggel felkínálni mindazoknak, akiknek az egészség az egyik legfontosabb érték.

Legyen vendégem, ismerje meg az általam felkínált lehetőségeket, és megoldásokat! Írjon, ha kérdése van, szívesen válaszolok. Elérhetőségeim:

Blog: www.hangolodjazegeszsegre.blogspot.com
E-mail: ildiko.obritan@gmail.com ill. ildiko@energymed.hu
Telefon: +36 (20) 234- 0632
iwiw: Obritán Ildikó
Szakértőként megtalálható vagyok:
http://www.jokaibiocentrum.hu
http://www.dollpin.hu
http://vitalland.hu
http://www.gefro.info.hu

Nincsenek megjegyzések: